MANYANET REUS 56- 55 AD TORREFORTA
Dissabte el PIM va disputar l’últim partit de la fase regular contra l’ADT.
Sabíem que seria un partit intens després del que ens vam trobar el cap de setmana passat i els nostres van sortir concentrats. Vam finalitzar la segona part amb una diferència de +8. Després de la mitja part, en el 5è quart, vam sortir amb moltes ganes i vam aconseguir ampliar una mica més la diferència i posar-nos 45-32.
Llavors va ser quan van començar arribar els nostres errors i que portem tants dies dient que no podem cometre (pèrdues de pilotes, ens despistem en defensa…). L’equip visitant aconsegueix que no anotem en un quart sencer i ells anoten 10 punts. La seva intensitat ens descol·loca del partit i aconsegueixen posar-se per primer cop davant de l’electrònic al finalitzar el 7è quart (50-53).
L’últim quart va ser d’infart, vam ser capaços d’igualar el partit a 53 i quedaven 2 minuts. A falta d’un minut ens vam posar per davant amb un tir exterior 55-54. Al posar-nos per davant l’ADT es van posar molt nerviosos i es van precipitar en les seves eleccions. Ens fan una falta, tirem tirs lliures i anotem un tir lliure a falta de 14 segons, el resultat és 56-54. Saquen els visitants de fons i aconsegueixen fer una ràpida penetració que aturem amb una falta, tiren tirs lliures i només anota el primer. Agafem el rebot i només cal esperar que s’acabin els sis segons que queden de partit.
Aquests partits són els que fan afició i quan acabes guanyant marxes satisfet cap a casa. Però ens han de servir per veure què s’ha fet malament i intentar posar-hi solució. Els detalls es milloren a l’entrenament, a base de treballar i treballar, i nosaltres portem uns dies que se’ns oblida.
Amb el suport de:

