El cadet femení som un equip format per 11 jugadores, de les quals, 6 (Berta, Natalia, Andrea, Carla, Anna Compte i Júlia) són de segon any i la resta (Camila, Sílvia, Ana Cabrera, Paula Alegre i Paula Tomás) de primer. El cadet femení es defineix per ser un equip unit, tant dins com fora la pista, compromès amb l’esport (els hi encanta) i “guerrero”. Aquest any s’han incorporat dues jugadores noves, les Paules, i han encaixat amb aquest equip com una peça de puzzle.
Competim a la lliga federada territorial a nivell A, una competició on hem hagut de lluitar molts partits, i com a bones guerreres que som, alguns d’ells els hem aconseguit, els que no hem pogut, ens han ajudat per seguir aprenent.
S’han viscut molt bones experiències, tan dins la pista (victòries a l’últim minut) com fora (sopars de amic invisible). Totes elles, ens han servit tant per conèixer les jugadores, com per aprendre d’elles.
Ara que estem passant per un moment complicat, però la Cristina i jo estem convençudes de que quan tot això passi, les ganes que tindran de jugar seran infinites i de ben segur que tornen amb molta energia!
Tot anirà bé xates! Fins aviat!
Cristina i Marina


