Aquest diumenge el prebenjamí de 2n va ser convidat al torneig de l’escola Lestonnac de Tarragona. Allí vam poder gaudir d’un bon matí de bàsquet amb dos partits, dos ben diferents.
El primer partit l’hem jugat contra l’amfitrió, Lestonnac. Hem jugat per primera vegada un 5c5, i no ha estat pas malament. De vegades ens molestàvem perquè no estem acostumats a ser tants dins de la pista, però poc a poc hem sabut trobar l’espai. Destaco la sacada ràpida després de rebre cistella i la rapidesa en defensa per recuperar la pilota quan ens la prenen.
Pel que fa al segon partit, l’hem disputat contra el Cèsar August de Tarragona. Ha estat més fàcil que el primer però ens ha costat més, ja que el sol ja començava a envair la pista i feia molta calor, a més, li hem d’afegir el cansament del primer partit. Tot i això hem pogut anotar, fins i tot, un parell de triples.
A més, hem d’anomenar la petita ajuda que hem rebut per part de dues jugadores del prebenjamí de 1r que han pogut venir a donar-nos un cop de mà. Moltes gràcies noies, ho heu fet genial, fins i tot amb cistella!!
Ara descansarem una setmana, i a la següent assistirem al torneig del Col·legi Francès.
5, 6, 7 MA-NYA-NEEET!!!