Aquest passat cap de setmana vam disputar el tercer partit d’aquest inici de temporada davant del CB Amposta.
A l’inici del partit vam estar encertades, constants en defensa i treballant allò que sabem que encara ens manca a nivell tant ofensiu com defensiu.
Era un partit que ens permetia posar en pràctica donat que anàvem constantment un pas per davant, fet que ens va permetre anar per sobre del marcador des d’un primer moment.
Aquest fet també va provocar que ens anéssim relaxant i comencéssim a cometre errors que ja hauríem de tenir assumits.
Cada partit té el seu aprenentatge i ens ajuda a veure quins aspectes hem de seguir treballant i millorant a curt termini així com les nostres virtuts.
És cert també que es va poder observar un petit avenç a nivell d’organització ofensiva. Cal que seguim treballant de valent i posant moltes ganes per millorar i aprendre.
5, 6, 7 MANYANET!!
Amb el patrocini de:
