CB RAPITENC 44 – 66 MANYANET REUS VERD
L’equip venia de perdre de 1 contra el vilaseca i havia nervis i tensió en els instants previs per veure la reacció del equip, pero tot s’ha de dir que l’equip ha sortit molt concentrat i hem tingut un primer quart marcat pel domini del rebot i una bona sortida al contraatac que ens ha facilitat agafar les primeres diferencies. 1er quart 8-18
Al segon quart tot i baixar el nivell ofensiu i l’encert, l’equip ha donat un pas mes defensivament i controlàvem molt be les divisions dels 2 jugadors importants d’ells i a la mitja part hem marxat al descans amb un 14-30 a favor.
Al tercer quart l’equip sabia que el rival pujaria línies i apretaria intensament i en atac hem tingut unes bones combinacions col·lectivament i hem tingut força encert desde la línia de 3, pero el punt negatiu, que hem rebut mes punts en el 3er acte que en tota la primera part, s’ha de dir que la tranquil·litat estava al equip, i per moments massa i tot.
3er quart 32-51
Al últim quart, volíem seguir amb bones sensacions i ha hagut un gran treball defensiu de la primera i la segona ajuda i l’equip ha anat trobant transicions en atac. Hem tingut 4 minuts complicats que l’equip s’ha relaxat massa i 2 triples del rival han fet que es fiques a 12 i que els nois perdessin 2 o 3 pilotes, pero era important acabar amb bones sensacions de cara a dimecres i que l’equip tornes a creure en el camí, al final bon partit, bons moments, i minuts per recuperar confiança en tothom, això es un pas, ara a per dimecres una guerra nova, i nosaltres a lu nostre, seguir treballant.
Final 44-66
5,6, 7 MANYANET 💪🏻💪🏻
Amb el patrocini de:
