PUIGCERVER vs PBG

Aquest dissabte el prebenjami de 1r vam anar a l’escola Puigcerver de Reus a jugar el nostre segon partit de lliga.

Aquesta vegada, el rival va ser una mica més fort i ens va costar molt més poder aconseguir cosetes, però no hi ha res que amb treball no s’aconsegueixi. Com deia, ens va costar i això es va notar en el nombre de cistelles que vam acabar posar, o inclús llençant, però no hi ha res que ens aturi. Podien ser més ràpids i més alts, però nosaltres més forts i més lluitadors. Ens hi tiràvem a per totes les pilotes forçant xiular les lluites i l’alternança de la pilota.

Una cosa que vam començar a treballar va ser la defensa i responsabilitat individual, que, malgrat que ens va costar vam acabar fent-ho una mica. Poc a poc aniran sortint més cosetes, però el balança és molt positiu.

Aquest dissabte tornem a jugar amb el partit endarrerit del cap de setmana anterior a la castanyada. I diumenge a la presentació.

Amb el patrocini de: