ALTAFULLA vs PIM

CB ALTAFULLA – MANYANET REUS

Tot i haver tancat el marcador, si mirem acta o bé preguntem als assistents, l’inici de partit no ens hagués dit el mateix, ja que un Altafulla que va sortir amb moltes ganes i molta intensitat ens va plantar moltes més dificultats de les que realment ens esperàvem tenir.

Una mala gestió defensiva i un desencert total en el llançaments ens va fer tornar a aflorir sensacions que crèiem tenir superades: nerviosisme, precipitacions, estrés … I això NO POT TORNAR A PASSAR. Quan vam recuperar control, vam jugar amb comoditat tot i que m’agradaria haver tingut més: intensitat defensiva, responsabilitat individual, robar pilotes, i molt més encert anant directes a cistella.

Hem de treballar i aquesta setmana ens toca un rival que ens posarà les coses molt difícils i no ens donarà, o si més no, no tindrem tantes segones oportunitats com les que hem tingut aquestes dues darreres jornades.

5, 6, 7 MANYANET!

Amb els suport de;