CANTAIRES TORTOSA 69-63 MANYANET REUS B
Perdem per una diferència molt curta contra un rival al que li tenim molt de respecte i amb el que vam anar sent conscients que ens costaria força.
Segons acaba el 1r Q, no diríem que hi hagués gaire dificultat (13-11), sinó un partit de tu a tu i que l’haurem de treballar. Però un desastrós 2n Q per part de tot l’equip, com si haguéssim fet un “reset”, estressats, amb presa, sense ganes, sense força, caminant va ser el que ens va penalitzar (30-15). Perquè, sincerament, després del descans, vam tornar a ser l’equip del 1Q, en una versió millorada. Treballant, defensant amb el cos, apretant totes les línies defensives, parlant en defensa, córrer, córrer i córrer, i sobretot, un major encert a cistella gràcies a que vam llençar molt més. Doncs ens vam posar a 2 punts a la falta d’un minut. Una remuntada històrica gràcies a una gran feina de tots els que van jugar.
Al final del partit, amb el so de la botzina i mirant marcador, no és una derrota, és una molt bona lliçó per a nosaltres mateixos. Si aquests moments de lapsus, de desconnexió no els tinguéssim, no ens afectarien tant.
5, 6, 7 MA-NYA-NEEET!
Crònica patrocinada per: