TORTOSA vs JF

CANTAIRES TORTOSA 68 – 64 MANYANET REUS

El dissabte vam començar la segona fase del Júnior femení contra el Cantaires (Tortosa).

Juguem un partit contra un equip potent, a casa seva i el comencem amb desavantatge, ens tenen per davant del marcador, sembla que sortim adormides, però per sort, fem un canvi d’actitud i ens posem les piles. 

Durant tot el partit va ser un estira i afluixa, vam anar certs moments 10 punts amunt, pero elles en remunten aprofitant els nostres errors tontos i es decideix tot els últims minuts de partit. 

Al final no ens emportem el partit cap a casa, pero si una bona sensació de haver competit contra un equip potent. 

És el primer partit tens en que ens trobem aquesta temporada i ens hem de acostumar a jugar-los, sense perdre el cap i intentant jugar tal i com sabem. 

Seguim treballant per donar la cara aquesta segona fase i competir tal i com sabem! 5, 6, 7 MANYANET!

Amb el patrocini de: