SFA vs ASFE

MANYANET REUS A 44 – 55 ASFE

Tornem a jugar a casa després de dues jornades seguides com a visitants, i tot i perdre aquesta jornada, hem sigut un equip molt diferent, em competit tot el partit i en alguns moments li hem posat les coses complicades al rival.

Comencem fortes el match contra un equip bastant complet en altura i joc interior, però això no ens fa afluixar en defensa ni empetitir-nos en atac, on jugant un joc fluid i amb contraatac ens dóna punts.

El rival no es queda enrere i ens fa mal en el rebot i en el balanç ofensiu, i ens planta una diferencia de 10p que nosaltres afrontem amb una defensa agressiva i retallem distància de la millor manera, recuperant pilotes i anotant, sobretot destacar el gran encert en tir lliure, arribant a la mitja part 31-30 a favor.

El nostre tercer quart es bo pero fa que decidim massa ràpid en atac i no escollim la millor opció, és on el rival ens comença a guanyar avantatge en el marcador i fa que nosaltres no sapiguem respondre de la millor manera, això sí, competint fins al final i donant guerra, acabant el partit 44-55.

Les sensacions tot i perdre són bones i es veu la manera de joc que em de seguir millorant per afrontar l’últim partit de l’any a casa del líder. A per totes Manyanet!

5-6-7, MAAAA-NYAAA-NEEET

Amb el patrocini de: