IM vs BBG

Aquest dissabte els infantils vam jugar un partit, què dic, un partidàs!

Ens va visitar un dels equips que més dificultats ens ha presentat en aquesta segona fase, i es que allà, els nervis ens van jugar una mala passada i no vam poder lluir tot el que som i sabem fer. Aquí a casa, ens vam pujar les mànigues i vam treballar de valent, sobretot la part emocional. 

Va dominar una defensa imparable, apretant totes les línies de passada i sense que no ens trenquessin en l’u contra u. I en atac, també va prendre un paper força destacat, jugant fent volar la pilota de camp defensiu a ofensiu i gaudint de cada opció que teníem per al llançament a cistella.

Estem fent un bon treball, i tot i l’aturada de setmana santa i només haver entrenat dos dies, es nota que no es qüestió d’un entrenament sinó de l’actitud. A veure que passa aquest dissabte que visitem la pista del Montblanc.

5, 6, 7 MA-NYA-NEEET!!

Crònica patrocinada per:

ClimAhorro