CALDES vs SMA

CALDES 89-90 SMA

Gran victòria del nostre sènior masculí després de dues prorrogues i amb final d’infart anotant un triple en el darrer segon. El mal començament en el marcador del nostre equip no presagiava un final esperançador. El primer quart acaba amb un clar 26-16, on els locals han estat molt encertats en el tir exterior i la nostra defensa ha estat molt tova. El segon quart ha estat un intercanvi de cops, hem augmentat el ritme de partit i augmentat la pressió en defensa, però els locals seguien anotant amb certa facilitat, a la mitja part un 46-36 reflectia el domini dels locals.

És a la segona part on han canviat els paper, un parcial 0-11 amb 3 triples consecutius seguits ens han posat dins del partit. Hem imposat el ritme de joc que ens interessava i finalitzem el 3r quart 60-62.

El darrer quart ha estat molt igualat arribant 2 punts a sobre a la darrera possessió, però els locals han estat capaços d’anotar a la darrera defensa i provocar la prorroga.

Dues prorrogues on cada possessió era agònica, cada defensa extenuant i un final somiat per qualsevol jugador. Un gran premi al treball de tot l’equip, resultat final 89-90!!

Agrair especialment l’ajut de Marc Moncusí i Alberto Gorro que ens han ajudat en aquest desplaçament a Caldes.

La sensació és que ens estem fent grans setmana a setmana, i  que cada dia competim millor. La setmana vinent un altre gran partit a casa contra el Matadepera.

5, 6, 7 Manyanet!!!!