Després de llevar-nos i esmorzar, hem començat amb els entrenaments campus estiu per una banda i campus tecnificació per una altra. Després d’entrenar hem fet una petita pausa per menjar-nos una peça de fruita i hem continuat, en el cas dels petits hem iniciat les competicions, avui d’1 contra 1 valorant l’atac i en el cas dels petits hem fet una sessió de 30 minuts de prevenció de lesions i propiocepció. Un cop finalitzades les sessions i abans de dinar, hem pogut anar a refrescar-nos una bona estona a la piscina.
Després de dinar, hem fet una estona de descans i a continuació tecnificació han fet un entrenament dels reptes que els monitors els hi ha proposat i els d’estiu han fet un taller de clauers on han deixat anar la seva imaginació i han dissenyat peces inigualables! Després de berenar hem continuat amb els entrenaments de tecnificació, grans centrats en el tir i petits en l’habilitat de pilota, per acabar de rematar la tarda hem tornat a anar a la piscina.
Per la nit després de sopar, grans han iniciat les competicions amb el 2 contra 2 i petits han fet una gimcana per tot el recinte que els ha dut a conèixer la temàtica del campus d’enguany, EL CINEMA!