REUS DEPORTIU vs JM

REUS DEPORTIU 48 – 72 MANYANET REUS

Inici marcat per la concentració ja que sabiem que el rival no ens ficaria les coses gens fàcils i donaria molt de ritme al partit. Un inici on l’equip va llegir molt bé els espais i les avantatges i poc a poc va fer un parcial de 4-16, però uns 2 minuts finals de quart amb un 12-5, amb 4 triples consecutius del Reus ficaven el 16-21.

Al segon quart els nostres van intentar mostrar la serietat i el ordre en defensa, dominant el rebot i intentant generar en atac, jugant amb  avantatges de 10, 11 punts, i tenint la sensació que estàvem permetent que el rival pogués tirar amb massa tranquil·litat desde el triple, al descans ens havien fet 6, mes de la meitat dels punts que portaven, tot i així els nostres tenien un +12.

A la sortida de vestuaris els nostres van pujar intensitat defensiva i van trencar el partit, marxant +20, amb un parcial de 3-11 als primers 7 minuts, pero unes accions de pick’n pop, va donar pas a 2 triples mes i va deixar el marcador amb +15.

A l’últim quart els nostres van jugar a plaer, tenint la superioritat tant en el rebot, com en les transicions ofensives de contraatac com en el 1 contra 1, fet que al final tothom va poder sumar i disfrutar i seguir una setmana més sumant. Al final +24, i a seguir treballant que ve un mes molt dur on veurem on estem i al nivell que estem actualment.

5, 6, 7 MANYANET!!